Anonser.pl - ogolnopolski katalog handlowy
10 LAT NA RYNKU                Czasmi klienci nie wiedzą, jak ważną rolę odgrywa Anonser.pl dla pozycji ich strony w Google.
 Świadczymy Te usługi dla ponad 200.000 Firm.
 Zawsze dajemy Stronie NajSilniejsze Linki.
 Zawsze Wypozycjonujemy Ofertę, gdy treść
 jest zgodna z Poradnikiem  (już od 10 Lat)


  • masz za mało klientów i swoje marzenia przekładasz na później
  • brakuje ci gotówki w firmie i Twój biznes ledwo dyszy
  • przyciągasz złych klientów, którzy patrzą wyłącznie na cenę
  • masz problem z pozyskiwaniem zainteresowanych klientów
  • nie wiesz jak wypromować swój biznes, gdy nie masz wyrobionej marki
  • próbujesz reklamy, ale jest zbyt droga i mało skuteczna
  • masz wrażenie, że klienci nie kupują przez kryzys
  • ciągle spotykasz się z mizerną sprzedażą


KONIEC Z TYM

Poradnik „ Jak w ciągu 14 dni trafić z Ofertą Firmy na
Pierwszą Stronę w Google”


Czemu akurat 14 dni? Bo tyle upływa zwykle od stworzenia/reindexowania strony do wyliczenie jej nowych pozycji.

Czy wiemy jak to się robi?
Wiemy. Zobacz przykłady Pierwszych Pozycji w Google:     Przykład Pierwszy >>     Przykład Drugi >>     Przykład Trzeci >>

Cześć Pierwsza – Od czego zależy pozycja Strony w Google?


Pozycja Strony w Google zależy od dwóch rzeczy:

I. Od tego co robot Google widzi na stronie,
II. Od tego ile i jakiej jakości linków prowadzi do strony.


Trzeba spełnić na raz oba warunki jakości.

Choćby strona była najwyższej jakości ale nie miała linków, jej pozycja będzie niska i odwrotnie – choćby strona miała masę dobrych linków ale jej jakość byłaby słaba, pozycja też będzie niska.

W 2013r. Google wprowadziło nowe filtry znane jako Pingwin i Panda. To spowodowało, że pozycje 80% stron uległy zmianom.
Te filtry wprowadziły nowe postrzeganie przez Googlen tak jakości strony jak i linków do strony.

Zajmijmy się najpierw jakością strony.

Ad I. Co robot Google widzi na stronie.

Niektóre Strony, które do 2013r. były OK., teraz przestały być OK., bo Google inaczej widzi i ocenia stronę. Dlatego każda strona, która nie była poprawiana po 05.2013r. powinna być poprawiona.

Robot Google widzi to, co zwykły użytkownik czyli treści i grafiki, ale widzi też ukryte elementy kodu strony wprowadzane przez programistę.
Jeżeli na stronie brak jest tekstów adekwatnych do „fraz kluczowych” (tych na które chcielibyśmy, żeby strona była wysoko) lub/oraz kod strony jest nieoptymalny, pozycja będzie niska.

Są więc dwa elementy do poprawy:
1. Treści na stronie.
2. Kod strony.

Ad 1 – Treści

Częste błędy:


a. Strona używa Intro Flash (ruchome obrazki na cały obraz strony). Taka prezentacja jest może atrakcyjna wizualnie, ale roboty Google nie radzą sobie z odczytaniem jej treści. W konsekwencji taka strona może wyglądać dla Google tak: „   „ – pusta plama. I na podstawie czego Google ma stwierdzić, że ta strona ma mieć pozycję na słowa „XXXXXX”?

Poza tym, nawet jeżeli robotowi uda się wyczytać cokolwiek z Intro, sama forma Intro wymaga Małej Ilości Treści -zwykle jest to Menu. Taka skromna treść to dla Google za mało, żeby pozytywnie ocenić stronę dla słów „XXXXX”

b. Treść Strony ukryta w obrazkach. Bywa, że całe oferty na stronie są wyświetlane w obrazkach a nie jako tekst. Dla Google zawartość obrazka to „   „ – pusta plama. Taka strona jest dla Google bez treści i nie znajdzie pozycji na żadną frazę.

c. Obrazki nienazwane. Nawet gdy strona ma treść, obrazki na tej stronie mogą mocno podnieść jej pozycję, bo „zaświadczą” że strona jest na określony temat. W tym celu obrazki nie mogą nazywać się np. 123.jpg, ale „nazwa_produktu.jpg. Dodatkowo do obrazków powinien być doklejany tzw. „tekst alternatywny” (alt) w postaci „nazwa_produktu”

d. Treść o wszystkim, czyli o niczym. Jeżeli strona ma mieć wysoką pozycję na frazę XXXX – np. Ofertę Firmy, to jej treść nie może być o tym, kiedy firma powstała i że zajmuje się XXXXXX, YYYYYY, QQQQQQ i ……. Treść strony powinna być o XXXX.

e. Ta sama treść na kilku stronach. Zdarza się, że Firma ma kilka osobnych stron z tą samą treścią albo pododawała wpisy o swojej stronie do setek katalogów wklejając tam opisy ze swojej strony. Dla Google to duplikacja treści na wielu stronach, za co strona dostaje karę.

Ad.2 – Kod Strony.

O ile treści najczęściej może dzisiaj wprowadzać pracownik działu marketingu firmy, o tyle sam kod strony zależy od Silnika Strony stworzonego przez programistę. Dla Google ten kod jest Tak Samo Ważny jak sama treść, bo w nim właśnie można pokazać Google wprost, na jakie Frazy Kluczowe strona ma być wyświetlana wysoko.

Większość stron nieaktualizowana programistycznie w 2013r. ma kod strony, który co najmniej nie pomaga w obecnym pozycjonowaniu. Dlatego tak wiele stron traci obecnie pozycje w Google, a proces ten wciąż narasta.

W kodzie strony można zawrzeć około 12 rodzajów informacji dla Google, na bardzo różnym poziome. Każda z nich powoduje podbicie strony, jeżeli jest i degradację, jeżeli jej nie ma. Każda z tych informacji musi odpowiednio korespondować z treścią strony. Oczywiście każda z tych informacji musi być generowana automatycznie w dokładnie zaplanowany sposób, bo trudno wyobrazić sobie, żeby każdą podstroję robić od nowa ręcznie przy każdej aktualizacji. To realizuje się przez poprawę Silnika Strony – prace programisty ze specjalizacją SEO.

Od maja tego roku poprawiliśmy już ponad 230 stron Firm. To pokazuje skalę zjawiska.

Trzeba pamiętać, że Google stale zmienia algorytmy i robi to coraz częściej. Żadna Strona nie jest zrobiona Raz Na Zawsze. Jeżeli strona ma zarabiać, musi być aktualizowana co do treści i co do kodu. Inaczej, lepiej ją wyłączyć i nie ponosić kosztów utrzymania.

Strategia Adwords

Bez zawracania sobie głowy kodem i treścią Strony, można zamówić reklamę w Google. Wtedy ukaże się na pierwszej stronie Google na „łososiowym tle”.

Z relacji naszych klientów słyszymy jednak: „ Co z tego że mam z tego 2 tys. zł. obrotu miesięcznie jak koszty wynoszą 3 tys. zł miesięcznie?”. W Adwords płaci się za każde kliknięcie a klikają również przypadkowi ludzie i rozmaite roboty. Widać, że przełożenie kampanii Adwords na dochody nie zawsze jest łatwe, a przecież nie chodzi o kliknięcia, nie chodzi o wejścia/przejścia na stronę. Chodzi o Klientów.

Należy tak zmienić treść i kod Strony, żeby sama była wysoko w Google.

Dla ilustarcji posłużymy się Stroną Firmy w Anonser.pl

Czemu Oferta Firmy zamieszczona w Anonser.pl zawsze jest wysoko w Google? Decyduje kilka czynnikaów.

Czy wiesz, że dzisiaj zupełnie nie liczy się tzw. Page Rank? Liczy się Trust Flow (wskaźnik zaufania Wyszukiwarek).

Zadbaliśmy więc o to, żeby przez 10 lat Anonser.pl zdobył bardzo wysoki Trust Flow.
Każda strona w Anonser.pl czerpie siłę z Trust Flow całego Anonser.pl.
Już z tego powodu Strona dostaje od Google bonus.

Silnik Strony Firm w Anonser.pl jest stale poprawiany programistycznie pod pozycjonowanie w Google. Robimy jedną aktualizację dla kilkuset tysięcy Firm na raz, więc koszty jednostkowe są niskie.

Wystarczy już tylko wprowadzić poprawną treść i Strona musi być na pierwszej stronie Google.

Dla Google liczy się to, że strona jest dobrze zrobiona, natomiast dla Twoich Klientów liczy się tylko to, że znajdują Twoją Ofertę na pierwszej stronie w Google.

Dowolna strona bez dobrych treści i/lub bez dobrego silnika nie trafi na pierwszą stronę w Google.

Oczywiście w Anonser.pl jest łatwiej i taniej, bo Silnik jest zawsze Optymalny a treści wprowadza się w Odpowiednie Pola, ale jeżeli chcesz poprawić pozycję dowolnej strony, konieczna jest treść opracowana pod pozycjonowanie i Silnik zaktualizowany pod najnowsze wymogi Google.

Ad. II Ilość i jakość linków prowadzących do strony.

Gdy Strona ma już odpowiednie treści i dobry kod, musi mieć jak najwięcej Dobrych linków.
(Link to element, np.tekst umieszczony na innej stronie, odsyłający do Twojej Strony).

Do 2013r. obowiązywała zasada „im więcej linków, tym lepiej”. Liczyły się nawet „najgorsze” linki. Obecnie Google w ogóle nie uwzględnia linków, które uzna za „najgorsze” ale może też za takie linki ukarać obniżeniem pozycji.

Jak rozpoznać „najgorsze” linki?

Takie linki pochodzą na ogół z Darmowych Katalogów. Zasada jest bardzo prosta. Darmowe katalogi przyjmują wszystko, z reguły automatycznie. W konsekwencji tworzy się „śmietnik z linkami”, z opisami o powielonej treści w setkach podobnych katalogów. Google znajduje taki katalog, widzi linki z powieloną treścią i już wie, które strony spamują linkami, które linki pominąć a za które stronę ukarać.

Dlatego w 2013r. nie dodaje się już linków darmowych. Bezpieczniej jest mieć 500 zadbanych linków ze stron niepowielających treści niż 10.000 linków darmowych.

Liczy się też „struktura linkowania”.

Są różne linki – tekstowe (linkiem jest tekst), obrazkowe (link prowadzi z obrazka), „kluczowe” (tekstem linku jest słowo kluczowe), „brand links” (tekstem linku jest nazwa firmy).

Na ogół na różnych stronach można dodać wyłącznie linki tekstowe. Dodaje się linki „kluczowe”, żeby pokazać Google, że Twoja strona jest ważna dla Tego słowa kluczowego.
Wydaje się, że takie podejście jest optymalne, bo "wszystkie linki pozycjonują na wybraną frazę".
Jeżeli jednak Google znajduje w sieci tylko takie linki do Twojej strony, „nie wierzy”, że są to linki naturalne i przestaje je uwzględniać a pozycja Strony spada. Dlatego warto zadbać o różnorodne linki.

Mając powyższą wiedzę, w Anonser.pl dajemy Stronom Firm linki obrazkowe brandowe, tzn. linki prowadzą z obrazków i są nazwane Nazwą Firmy. Ta strategia wyraźnie poprawia strukturę linkowania w „oczach” Google.
Jednocześnie Link prowadzi ze strony z Twoją Ofertą. Google widzi to jako Link pomiędzy stronami zgodnymi tematycznie, a więc nie reklamowy ale rekomendacyjny.

Dostępne narzędzia SEO pokazują, że linki z Anonser.pl są dzięki powyższym zasadom najsilniejszymi linkami do Strony (obrazki poniżej). Są więc bardzo ważne dla poprawy pozycji Strony w Google (dla wielu stron są wręcz kotwicą trzymającą pozycję tej strony w Google).

Dla poprawy pozycji strony warto szukać portali oferujących Takie właśnie linki.


Przykład Analizy siły linków:


Analiza Ahrews (Kliknij obraz).




Analiza MajesticSEO (Kliknij obraz).




Anonser.pl Panorama internetu Gooru.pl Kontakt