Anonser.pl - ogolnopolski katalog handlowy
10 LAT NA RYNKU                Czasmi klienci nie wiedzą, jak ważną rolę odgrywa Anonser.pl dla pozycji ich strony w Google.
 Świadczymy Te usługi dla ponad 200.000 Firm.
 Zawsze dajemy Stronie NajSilniejsze Linki.
 Zawsze Wypozycjonujemy Ofertę, gdy treść
 jest zgodna z Poradnikiem  (już od 10 Lat)


  Jak dobrze zrobić Stronę Firmy w Anonser.pl - Poradnik


  

   I. Jakie cele osiągniemy?

Strona Firmy w Anonser.pl nie jest „wizytówką” w jakimś katalogu firm. To Strona WWW Firmy sprzedająca czesto lepiej, niż "pierwotna strona Firmy".
Jest to w pełni wymiarowa strona www z zakładkami HOME, O NAS, OFERTA, GALERIA, OPINIE, DOJAZD, KONTAKT,
czyli WSZYSTKO, co powinna zawierać strona Firmy.
Jest zbudowana z użyciem najnowszej technologii HTML5 i nowoczesnej animacji (nie jakiś Flash niewidzialny dla wyszukiwarek i blokowany przez addblocki).
Jest w pełni responsywna, co znaczy że otwiera się czytelnie na każdej wielkości ekranu. Dostosowuje się do komputera, tabletu, telefonu.

Ta strona ma 2 zadania:

1. Samodzielnie zdobywać klientów – Ma być wysoko w Google a klient, który na nią trafi ma zadzwonić do Firmy a nie szukać dalej.

2. Ma podnosić pozycję "pierwotnej strony Firmy" w Google - Dając tej stronie silne linki.


I TO OSIĄGAMY - Zobacz przykłady >>     Przykład Pierwszy >>     Przykład Drugi >>     Przykład Trzeci >>

Wszędzie 1-3 Pozycja w Google (poniżej reklam). Takich przykładów są tysiące.
Nawet jeżeli nie osiągniemy od razu pierwszej pozycji ale drugą, piątą, czy dziewiątą, będą z tego klienci, a o To nam chodzi.
Natomiast Linki podnoszące pozycję "pierwotnej strony Firmy" w Google powstają od razu po dodaniu adresu www w Edycji. Są bardzo silne, tym silniejsze im lepiej Google ocenia stronę, z której pochodzą, czyli Stronę Twojej Firmy w Anonser.pl.


Przy przestrzeganiu poniższych zasad, Twoja strona w Anonser.pl powinna osiągnąć takie wyniki jak strony z przykładów (powyżej), bo z tamtymi stronami nie zrobiliśmy nic, czego nie robimy z Twoją stroną.

Jeżeli tylko na Twojej stronie w Anonser.pl jest zamieszczony Link do strony www Firmy, Anonser.pl generuje do tej strony wiele Linków Tematycznych, podnosząc jej pozycję w Google.



   II. Wysoka ocena i pozycja Tej Strony w Google – zależy od:

1. Konstrukcji strony – tym zajmujemy się my.

2. Zawartości strony – tym zajmujesz się Ty i to dalej omówimy.


   III. Jak tworzyć dobrą zawartość strony?

Strona konstruowana jest z kilkunastu pól. Edycja jest bardzo łatwa, bo większaość "załatwiają" mechanizmy Anonser.pl. Wystarczy wprowadzić teksty w kolejne pola.

1. Pole Słowa Kluczowe (Na stronie będzie nazwywać się NASZA SPECJALIZACJA)

Tu wpisujemy frazy z Oferty Firmy.
Nie wpisujemy nazwy Firmy (nie "walczymy" ze stroną firmową, chyba, że zależy nam właśnie na promocji Marki).
Nie wpisujemy pojedynczych słów, bo NIKT dzisiaj nie szuka w Google pojedynczych słów, a każde słowo zabiera cząstkę siły pozostałym w tym polu.
Wpisujemy frazy „2-3 słowne", bo takich szuka ponad 87% użytkowników Google.
Najlepiej jak takich fraz jest 2 - 5. Powyżej 5 to zbyt dużo.
Pierwszą frazę zaczynamy z Dużej litery.
Przykład: „Statki kosmiczne producent, promy kosmiczne łaziki księżycowe-produkcja”. Należy wpisać lokalizację- miasto, województwo, bo klienci w większości wolą kupować lokalnie.
Ważne ! Zbyt duża liczba powtórzeń słowa może działać niekorzystnie
Ważne ! Każda, najmniejsza zmiana Pola Słowa Kluczowe może być ryzykowna, bo Google nie jest doskonałe. Może miesiącami pamiętać starą i nową stronę jako osobne strony ale z bardzo podobną treścią i „karać” je za dublowanie treści.
Dlatego Słowa Kluczowe zmieniamy tylko gdy naprawdę trzeba.

2. Pole Tagi

To pole jest równie ważne dla pozycjonowania.
Wiąże Twoją stronę z podobnymi treściami z innych stron w Anonser.pl. (ponad 9 mln. stron w indeksie Google)
Te treści "pracują" na pozycję Twojej strony.
Wpisujemy pojedyncze słowa, małymi literami, ale
Ważne! "promy_kosmiczne" to też pojedyncze słowo ! a lepiej odzwierciedla treść strony niż słowa „promy" i „kosmiczne” osobno.
Należy jednak pamiętać, że zbyt unikalne "połączenie_kilku_albo_kilkunastu_wyrazów" będzie prowadzić do strony bez istotnych treści, a to Naszej Stronie nie pomoże.
(Dla Twojej strony to nieistotne, że na stronie wyników są inne firmy. Ich treść pracuje dla Ciebie a ich stronom to nie szkodzi).
Ważne! Nie może tu być 100% powtórzeń fraz z pola Słowa Kluczowe, choć niektóre frazy nawet należy powtórzyć, a inne pomieszać, podzielić.

Powinno być 7 - 15 tagów.

3. Pole Podstawowy opis firmy

Opisu nie zaczynamy od „Firma istnie od 1410r…..”
Opis zaczynamy od „Produkujemy Statki kosmiczne…”.
Ważne! Opis musi korespondować ze Słowami Kluczowymi.
Nie może jednak być ich prostym powtórzeniem.
Opis powinien być „luźnym” poprawnym gramatycznie tekstem zawierającym najważniejsze frazy kluczowe, synonimy pozostałych, deklinacje itp.
Ważne frazy wytłuszczamy (boldujemy).
Ważne ! Tekst NIE może być wklejką z jakiejkolwiek innej strony !!!
Frazy kluczowe powinny być wkomponowane w treść tak, żeby strona nie zawiera w większości tylko fraz kluczowych. Pamiętajmy, że są już one raz w polu Słowa Kluczowe.

Powyższe uwagi dotyczą wszystkich pól opisowych.

4. Pozostałe pola opisowe

Te pola należy postrzegać tak, jak widzi je Twój klient. Pozwalają zawrzeć na tyle dokładny opis oferty, żeby klient chciał skontaktować się z Twoją Firmą.
Pamiętaj, że nie chodzi o odsyłanie Klienta na stronę "pierwotnej strony Firmy", bo konieczność czytania kolejnej strony może zniechęcać. Klient ma zadzwonić już z Twojej strony w Amnonser.pl.
Ważne! Opisy nie muszą być długie, ale wszystkie razem muszą być na ten sam temat a nie na temat wszystkich ofert jakie ma Firma.

Ważne ! Opisy muszą zawierać wezwanie do kontaktu, bo chodzi nam o nic innego, jak tylko o to, żeby klient skontaktował się z Firmą
Przykład wezwania: Mamy Obecnie nowe, niższe Ceny. Zadzwoń Teraz !

Z punktu widzenia Google - opisy pozwalają pokazać w sposób naturalny o czym jest strona. W kolejnych opisach znajdują się powtórzenia słów kluczowych w podobnym ale nieco innym kontekście. Wraz z opisami, tworzy się "Strona Ekspercka" - ważna dla Google. Link z takiej strony znacząco podnosi pozycję "pierwotnej strony Firmy" w Google.

Ważne! "Strona Ekspercka" nie powsatanie, jeżeli kolejne opisy będą na inny temat - inną ofertę firmy.


5. Logo

Jeżeli ustaliliśmy, że klient ma zadzowonić do Firmy, to jest oczywiste, że szybciej zadzwoni, jeżeli strona będzie bardziej godna zaufania. Logo zawsze podnosi zaufanie do Firmy w oczach klienta.

Ważne ! obrazek logo należy nazwać np. nazwą firmy, np. "moja_firma.jpg", a nie np. 12.jpg albo logo.jpg.


6. Baner

Baner to zdjęcie (obraz) wyświetlany obok SPECJALIZACJI, czyli dosyć wysoko na stronie. Jest elementem graficznym rzucającym się w oczy. Twoi klienci kupują wzrokiem. Pokaż tutaj konkret, to co sprzedajesz.
Nazwa zdjęcia powinna być "fraza_kluczowa.jpg" a nie np. "123.jpg". To powie Google o czym jest obrazek i podniesie jego wartość dla Google.


7. Galeria

Do Galerii można wstawić do 20 obrazków .jpg. Każdy obrazek powinien być nazwany w taki sposób jak obrazek banera.
Jeżeli zgodzimy się, że Klienci kupują wzrokiem to Galeria na pewno podnosi ilość Klientów Dzwoniących.
Ponadto, każdy obrazek w Galerii odpowiednio nazwany podnosi wartość strony "w oczach" Google, jako strony eksperckiej.

Obrazki nie powinny być większe (cięższe) niż 50 kB bo 20 obrazków x 50 kB = 1 MB i to zaczyna robić stronę ciężką i wolno wczytującą się. To nie tylko trudność dla Twojego potencjalnego klienta ale również gorsza reputracja strony "w oczach" Google.

Każdy obrazek wgrywa się z komutera klikając w Dodaj a następnie wyszukując obraz w swoich katalogach i dodając wybrany.


8. Boxy sprzedażowe

Boxy sprzedażowe to 4 pola zawierające: obrazek, opis i link. Służą do ekspozycji 4 konkretnych ofert.

Wiadomo, że znalezienie konkretnej oferty bardzo uwiarygadnia Firmę w oczach Klienta i skłania do kontaktu z Firmą, a dalej... zakupu.

Link z boxu to tzw. głeboki link, czyli nie link do strony głównej "pierwotnej strony Firmy" ale do podstrony, np. www.moja-firma.pl/oferta/prom_kosmiczny.html.
Takie linki są bardzo ważne dla Google. Google "nie lubi" stron, które mają tylko linki do strony głównej, bo tak starają się podnosić pozycję strony wszyscy spamerzy bazujący na darmowych linkach ze "śmietników". Google nie uwzględnia już takich DARMOWYCH linków i nie podnoszą one pozycji strony.

Głebokie linki z Anonser.pl poprawiają tzw. "profil linkowania" i pokazują Google, że Ta wskazywana linkiem Strona nie jest "spamerem linków". W konsekwencji Pozycja Strony rośnie.

Są to linki naturalne bo odsyłają użytkownika do źródła informacji, czyli do "pierwotnej strony Firmy".
To działa niezależnie od tego, czy osobna firma pozycjonuje Twoją stronę, czy nie.
Linki z Anonser.pl są najsilniejsze. Zobacz badania.



9. Grafika Strony w Anonser.pl

Każda strona w Anonser.pl ma predefiniowane grafiki bo Twoi "klienci kupują wzrokiem".
Do wyboru jest (pomijając Twoje Logo, Twoją galkerię zdjęć, Twój baner):
- ponad 50 banerów powitalnych (baner wyświetlany po prawej stronie od nazwy firmy, domyślnie "Miła Pani zachęcająca do kontaktu z nami").
- ponad 50 banerów panoramicznych (baner na całą szerokośc strony, przewijany jako tło strony).
Banery należy dobrać wg. własnego uznania i tematyki strony. Razem z opisami tekstowymi stworzą całość atrakcyjnej dla Twojego klienta prezentacji.
- 5 kolorów tła.
- 5 kolorów czcionki.
Kolor czcionki jest kolorem domyślnym, dominującym. W Edycji strony każdy dowolny fragment tekstu można wpisać dowolnym innym kolorem (tak jak to się robi w znanym edytorze Word)

Kombinacja powyższych elementów graficznych daje ponad 1000 unikalnych możliwości. Elementy grafiki zmienia się w Panelu użytkownika, w Edycji, klikając na Wybór Szablonu.
Zmiana dowolnego elementu w wysuwanym Menu skutkuje natychmiastową zmianą w widocznym podglądzie. Można eksperymentować. Na zakończenie należy zapisać zmiany na stałe.


10. Codzienna edycja strony

Modyfikacja treści opisowych jest dobrą praktyką z punktu widzenia SEO. Google lubi strony, które "żyją". Dlatego strony www z tak skomplikowanymi systemami edycji, że "każdy w firmie boi się tego dotykać" nie mają szans.
Poza tym oferta firmy się przecież zmienia.
Dlatego strona w Anonser.pl posiada najłatwiejszą edycję z możliwych, wszystko na jednej stronie, w edytorach działających jak znany wszystkim Word.
Warto z tego korzystać i uaktualniać treść strony. Edycja nie wiąże się z żadnymi opłatami o ile nie wykracza poza wybrany i opłacony pakiet. Pakiety są wyraźnie oznaczone.
Wprowadzenie treści, grafik w wyższym pakiecie jest umową na ten pakiet.

Co oczywiste, im bardzj kompletna jest strona tym więcej klientów pozyskuje bo jest dla nich bardziej atrakcyjna w odbiorze.


Analiza Ahrews (Kliknij obraz).




Analiza MajesticSEO (Kliknij obraz).






Anonser.pl Panorama internetu Gooru.pl Kontakt